Ayudas para contratos de Personal Técnico de Apoyo

Del 29 de novembre al 21 de desembre de 2023

Ministerio de Ciencia e Innovación

Incentivar la contractació laboral de personal tècnic de suport destinat al maneig d'equips, instal·lacions i altres infraestructures d'R+D+i per tal d'incrementar i millorar les prestacions i el rendiment de les infraestructures cientificotecnològiques.

Poden ser beneficiàries les entitats següents:

• Organismes públics d'investigació.
  • Universitats públiques, els seus departaments i instituts universitaris, i universitats privades amb capacitat i activitat demostrada en R+D+I.
  • Altres centres públics d'R+D. Organismes públics i centres amb personalitat jurídica pròpia dependents o vinculats a l'Administració General de l'Estat, i els dependents o vinculats a les administracions públiques territorials i els seus organismes, o participats majoritàriament pel sector públic, sigui quina sigui la seva forma jurídica, que realitzin activitats d'R+D i generin coneixement científic o tecnològic.
  • Entitats i institucions sanitàries públiques i privades sense ànim de lucre, vinculades o concertades amb el Sistema Nacional de Salut, que desenvolupin activitat investigadora.
  • Instituts d'investigació sanitària acreditats.
  • Entitats públiques i privades sense ànim de lucre que realitzin activitats d'R+D i generin coneixement científic o tecnològic.
  • Centres Tecnològics d’àmbit estatal i Centres de Suport a la Innovació Tecnològica d’àmbit estatal.

BOE 281, de 24/11/2023

Les sol·licituds de participació a les ajudes per a personal tècnic de suport seran presentades per les entitats. Previament a la presentació de la sol·licitud, la persona participant realitzarà l'emplenament del formulari electrònic de sol·licitud.

• Persones candidats: 29/11/2023 al 14/12/2023 a les 14:00 hores (CET)
  • Centres R+D: 29/11/2023 al 21/12/2023 a les 14:00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeries i Arquitectura - Humanitats