Alumni Engagement Innovation Fund 2024

De l'1 de desembre al 20 de febrer de 2024

U.S. Mission to Spain and Andorra

AEIF ofereix finançament als antics alumnes de programes d'intercanvi finançats i patrocinats pels Estats Units per ampliar les habilitats adquirides durant la seva experiència d'intercanvi per dissenyar i implementar solucions innovadores als reptes globals als quals s'enfronta la seva comunitat.

La missió dels EUA dóna la benvinguda a propostes de projectes creatius i atractius que s'alineen amb els nostres objectius estratègics. Això inclou:

• Drets humans i democràcia i els principis de diversitat, equitat, inclusió i accessibilitat
  • Crisi climàtica
  • Seguretat i defensa
  • Oportunitats educatives, intercanvis a curt termini, programes de treball d'estiu o aprenentatge de l'anglès als Estats Units
  • Emprenedoria de les dones, innovació i educació STEM
  • Ecosistema digital, científic i tecnològic
  • Alfabetització mediàtica per donar a conèixer les notícies falses
  • Col·laboració d'antics alumnes regionals i globals

Els projectes finançats amb aquesta subvenció han d'incloure un element americà.

Les activitats de subvenció poden adoptar qualsevol tipus de modalitat, com ara concursos acadèmics, conferències, tallers, cursos, desenvolupament del currículum, hackatons o desenvolupament d'aplicacions, projectes en línia, simulacres de judici o concursos de tribunals discutits, simulacions i activitats de joc de rol.

Pressupost de propostes entre 5.000 i 35.000 dòlars

Poden ser beneficiàries les persones següents:

• Els sol·licitants han de ser antics alumnes d'un programa d'intercanvi finançat pel govern dels EUA.
  • Els antics alumnes que siguin ciutadans dels Estats Units no poden presentar propostes, però poden participar com a membres de l'equip en un projecte.
  • Els equips d'antics alumnes poden estar formats per antics alumnes de diferents programes d'intercanvi i de diferents països.

Les sol·licituds s'han de presentar per antics alumnes d'intercanvi. Les organitzacions sense ànim de lucre, les organitzacions no governamentals, els grups de reflexió i les institucions acadèmiques no són elegibles per sol·licitar-los en nom de l'organització, però poden servir com a socis per implementar activitats del projecte.

Web de la U.S. Mission to Spain and Andorra

De l’01/12/2023 al 20/02/2024, a les 18.00 hores

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats