Ayudas para contratos Juan de la Cierva 2023

Del 17 de gener al 7 de febrer de 2024

Ministerio de Ciencia e Innovación

Concessió d'un màxim de 500 ajuts, dels quals 9 ajuts es reserven per a la contractació de persones amb discapacitat igual o superior al 33% i 9 per al torn FJC-INIA-CCAA.

Els ajuts concedits tindran una durada de dos anys i començarà a comptar el seu termini des de la data d’incorporació del personal investigador al seu lloc de trebal al Centre d’R+D contractant.

Els ajuts, la quantia anual dels quals és de 32.300 euros, es destinen a cofinançar el salari i la quota empresarial de la Seguretat Social de les persones contractades durant cadascuna de les anualitats.

A més, es concedirà un ajut addicional de 7.400 euros, per cobrir les despeses directament relacionades amb l'execució de les seves activitats de recerca.

Centres d'R+D:

• Organismes públics de recerca.
  • Universitats públiques, els seus instituts universitaris i les universitats privades amb capacitat i activitat demostrada en R+D+I.
  • Entitats i institucions sanitàries públiques i privades, vinculades o concertades amb el Sistema Nacional de Salut.
  • Instituts de recerca sanitària acreditats.
  • Centres Tecnològics d'àmbit estatal i Centres de Suport a la Innovació Tecnològica d'àmbit estatal.
  • Altres centres públics d'R+D+I, amb personalitat jurídica pròpia, que tinguin l’R+D+I com a activitat principal.
  • Centres privats d'R+D+I, sense ànim de lucre i amb personalitat jurídica pròpia, que tinguin definida l'R+D+I com a activitat principal.
  • Els centres d'R+D a què es refereix la disposició addicional decimocuarta de la Llei 14/2011, d'1 de juny, i els centres públics de recerca agrària i alimentària de les comunitats autònomes, integrats al sistema INIA-CCAA.

Personal investigador: Les persones participants han de complir el requisit de posseir el títol de doctor. Data d'obtenció:

• entre l'1 de gener del 2022 i el 31 de desembre del 2023 per al torn d'accés general i per al torn FJC-INIA-CCAA i
  • entre l'1 de gener del 2021 i el 31 de desembre del 2023 per al torn d'accés de persones amb discapacitat igual o superior al 33 per cent, excepte si acrediten una causa d'interrupció conforme a la convocatòria.

BOE 290, de 05/12/2023

• Personal investigador: Del 17/01/2024 al 31/01/2024 a les 14:00 hores (CET)
  • Centres R+D: Del 17/01/2024 al 07/02/2024 a les 14:00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats