Ayudas complementarias de movilidad destinadas a beneficiarios de ayudas de Formación del Profesorado Universitario 2023

Del 22 de desembre al 25 de gener de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

Ajuts complementaris de mobilitat per a beneficiaris d'ajudes FPU per a estades breus a centres estrangers, i excepcionalment espanyols, i trasllats temporals a centres estrangers.

• Un ajut mensual per a despeses de manutenció per un màxim de 1.500 €, un màxim de 50 € per dia d'estada i allotjament, complementària a l'ajut per a contracte.
  • Un ajut per a despeses de viatge, un màxim de 600 €, quan el lloc de destinació sigui un país d'Europa; i un màxim de 1.200€, quan el lloc de destinació sigui un país de la resta del món.
  • Un ajut de fins a 200 € mensuals per a assegurança d'assistència mèdica i accidents, contractat pel centre d'adscripció, per als beneficiaris que es desplacen a països on no tingui validesa la targeta sanitària europea.

Persones beneficiàries d'ajudes de FPU a la data de tancament del termini de presentació de sol·licituds, que compleixin els requisits que s'especifiquen a la present convocatòria per a cada tipus d'ajudes complementàries i que mantinguin la condició de beneficiaris de FPU durant l'actuació que finança ajuda complementària.

BOE 303, de 20/12/2023

Del 22/12/2023 al 25/01/2024, a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats