Contratos de personal técnico bioinformático de apoyo a la investigación en los IIS

Del 28 de març al 18 d'abril de 2023

Instituto de Salud Carlos III

Contractació durant dos anys de personal per a la realització d'activitats científic-tècniques als IIS adreçades a:

a) Optimitzar els recursos tecnològics disponibles i beneficiar-se de les infraestructures computacionals ofertes per la Plataforma ISCIII de Ciència de Dades.

b) Oferir serveis de bioinformàtica al conjunto dels grups d'investigació dels IIS.

Estar en possessió d'una titulació de grau de bioinformàtica o qualsevulla altra titulació de grau superior i haver cursat formació postgraduada especialitzada en bioinformàtica.

BOE 69 (22/03/2023)

Del 28/03/2023 al 18/04/2023 a les 15.00 hores (CET)

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida - Ciències de la Salut - Enginyeria i Arquitectura – Humanitats