Premi Ramon Margalef d'Ecologia 2024

Del 30 de desembre al 30 d'abril de 2024

Departament de la Presidència

Reconeixement d'una trajectòria científica o un descobriment en el camp de les ciències ecològiques que hagi contribuït al progrés significatiu del coneixement o el pensament científic, o al desenvolupament d'instruments teòrics per a la bona gestió dels recursos naturals, del territori o del mar.

La dotació del premi és de 80.000€ i una peça única i simbòlica en memòria de Ramon Margalef.

El Premi pot atorgar-se tant a persones físiques com a persones jurídiques o a col·lectius de tot el món que hagin dut a terme una tasca rellevant en el camp de les ciències ecològiques.

Les candidatures les presenten

• Institucions universitàries,
  • Escoles superiors,
  • Centres de recerca,
  • Acadèmies científiques o amb branques científiques,
  • Altres institucions de finalitat anàloga,
  • Persones guardonades amb aquest premi en convocatòries anteriors,
  • Exmembres del jurat.

Excepcionalment, es poden admetre candidatures presentades a títol personal per persones d'un prestigi reconegut en l'àmbit de l'ecologia.

DOGC 9069, de 29/12/2023

Del 30/12/2023 al 30/04/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats