Avaluació i reconeixement de l’activitat investigadora

Del 15 de gener al 2 de febrer de 2024 i del 25 de juny al 12 de juliol de 2024

Departament de Recerca i Universitats - Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya

Procediment per a l'avaluació i per al reconeixement dels mèrits individuals de l'activitat investigadora duta a terme pel personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, amb independència de si el seu règim laboral és fix o temporal/interinatge, i obrir la convocatòria per a la presentació de sol·licituds.

Poden sol·licitar l'avaluació de l'activitat investigadora o el reconeixement d'aquesta avaluació per a l'assignació de complements retributius addicionals:

1. El personal docent i investigador funcionari de carrera integrat en algun dels cossos docents universitaris següents: catedràtic o catedràtica d'universitat, professorat titular d'universitat, catedràtic o catedràtica d'escola universitària i professorat titular d'escola universitària, amb independència de si el seu règim laboral és fix o temporal/interinatge.
  2. Les persones contractades a les universitats públiques catalanes en alguna de les categories de professorat següents: catedràtic o catedràtica, professorat agregat, professorat col·laborador permanent que estigui en possessió del títol de doctor i professorat lector, amb independència de si el seu règim laboral és fix o temporal/interinatge.

El personal docent i investigador de les universitats públiques catalanes que estigui en situació de comissió de serveis o serveis especials pot sotmetre a avaluació la seva activitat investigadora, tot i que els drets econòmics no es retribueixen fins al moment de la seva reincorporació a la universitat en règim de dedicació a temps complet.

El règim de dedicació ha de ser a temps complet. No obstant això, el personal docent i investigador que presti serveis a la universitat en règim de dedicació a temps parcial pot sotmetre a avaluació la seva activitat investigadora, tot i que els efectes econòmics es generen a partir del moment en què passa a prestar serveis a la universitat en règim de dedicació a temps complet.

A aquesta convocatòria només s'hi poden acollir les persones per a les quals l'accés a la categoria que dona dret a sol·licitar les retribucions addicionals s'hagi produït fins al 31 de desembre de 2023 inclòs. La categoria que dona dret a sol·licitar les retribucions addicionals s'ha de mantenir en el moment de presentació de la sol·licitud.

DOGC 9069, de 29/12/2023

1. Per al personal docent i investigador contractat, del 15/01/2024 al 02/02/2024, ambdós inclosos.
  2. Per al personal docent i investigador funcionari, del 25/06/2024 al 12/07/2024, ambdós inclosos.

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats