Ayudas a proyectos de colaboración público-privada 2023

Del 30 de gener al 20 de febrer de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Finançament de projectes de desenvolupament experimental en col·laboració entre empreses i organismes de recerca, per tal d'avançar en la incorporació de coneixements i resultats cientificotècnics que permetin la validació i el desenvolupament precompetitiu de noves tecnològiques, productes i serveis, creant el context adequat que estimuli la generació d'una massa crítica en R+D+I de caràcter interdisciplinari per a la seva aplicació, transferència, cerca de solucions i generació de resultats tant a les trajectòries tecnològiques i d'innovació de les empreses com al mercat.

La quantia màxima destinada a finançar aquesta convocatòria és de 320.000.000 euros.

• Els organismes públics de recerca
  • Les universitats públiques i els seus instituts universitaris
  • Les universitats privades
  • Els instituts de recerca sanitària acreditats