Proyectos de Generación de Conocimiento 2023

Del 9 al 30 de gener de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Projectes de Generació de Coneixement:

Contribuir al foment de la capacitat de lideratge nacional i internacional dels equips de recerca a les entitats públiques i privades sense ànim de lucre vinculades a l’R+D+I, facilitant la seva mobilitat i impulsant la seva participació i èxit en programes i projectes europeus i internacionals; permetre incorporar una aproximació inter i multidisciplinària amb la participació de grups de recerca amb massa crítica capaç de generar sinergies entre diferents aproximacions cientificotècniques i promoure avenços significatius en el coneixement científic.

Els ajuts financen les següents modalitats de projectes:

• Investigació no orientada: projectes sense orientació temàtica prèviament definida, que estan motivats per la curiositat científica i tenen com a objectiu primordial l'avenç del coneixement, independentment de l'horitzó temporal i el seu àmbit d'aplicació.
  • Investigació Orientada: projectes orientats a la resolució de problemes concrets i vinculats a les prioritats temàtiques associades als grans desafiaments de la societat.

Els ajuts podran finançar fins al 100% dels costos marginals sol·licitats.

Les ajudes previstes en aquesta convocatòria es destinaran a cobrir els costos directament i indubitadament relacionats amb el desenvolupament i execució de les activitats per a les quals hagin estat concedides. El finançament es pot aplicar als conceptes de despesa de costos directes i indirectes.

Actuacions per a la formació de personal investigador predoctoral associades als projectes:

Formar noves generacions de professionals que adquireixin les competències necessàries per a la recerca dins d'equips de recerca de primer nivell, incloent-hi el foment de la mobilitat mitjançant estades breus a altres centres, nacionals i internacionals, infraestructures i instal·lacions científiques i tecnològiques.

Els ajuts finançaran els conceptes següents: el cost de contractació, el cost de la indemnització a la finalització del contracte i les despeses derivades de la realització d'estades a centres d'R+D i de la matrícula als ensenyaments de doctorat.

• Universitats
  • Centres públics d’R+D+I
  • Centres tecnològics
  • Entitats públiques i privades sense ànim de lucre vinculades a la ciència, la tecnologia, la investigació i la innovació.

BOE 313, de 30/12/2023

Del 09/01/2024 al 30/01/2024 a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats