Movilidad de profesionales sanitarios e investigadores del SNS (M-BAE)

Del 28 de març al 20 d'abril de 2023

Instituto de Salud Carlos III

Finançar les estades de professionals sanitaris i investigadors de l'SNS per a l'aprenentatge o perfeccionament de tècniques, tecnologies o procediments en investigació, desenvolupament i innovació tecnològica del camp de la biomedicina en institucions nacionals o estrangeres de prestigi.

Poden ser candidats:

1. Personal amb activitat assistencial que siguin investigadors principals de projectes d'investigació en salut concedits en les convocatòries 2020, 2021 i 2022 de l'AES.
  2. Investigadors estabilitzats dels programes I3 SNS, I3 i Miguel Servet tipus II

No poden ser candidats:

1. Personal investigador en formació ni les persones que realitzen l'FSE.
  2. Aquells professionals que haguessin gaudit d'un ajut de mobilitat de professionals sanitaris i investigadors del SNS (M-BAE) concedit en la convocatòria 2020, 2021 o 2022.

BOE 69 (22/03/2023)

Del 28/03/2023 al 20/04/2023 a les 15.00 hores (CET)

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida - Ciències de la Salut - Enginyeria i Arquitectura – Humanitats