Acción Estratégica en Salud 2024 - Contratos PFIS: contratos predoctorales de formación en investigación en salud

Del 22 de febrer al 20 de març de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Salud Carlos III

• Promoure l'inici de la carrera professional mitjançant la incorporació de personal investigador jove al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació.
  • Incentivar la participació del personal investigador que exerceix activitats assistencials a l'SNS.
  • Afavorir la investigació orientada al pacient ia la població mitjançant activitats de transferència, emmarcades dins d'un projecte específic i nou.

• Entitats beneficiàries: els centres on desenvolupin la seva activitat les persones investigadores que van obtenir finançament com a investigadors principals de projectes individuals o coordinadors de projectes coordinats o multicèntrics a la convocatòria 2023 de l'AES dins de la modalitat de projectes d'R+D+I en salut, així com de projectes de col·laboració internacional. Cada cap de grup podrà presentar com a màxim una persona candidata per a la realització de la tesi doctoral.
  • Les persones candidates: han d'estar admeses o preadmeses en un programa de doctorat, acreditat oficialment, per al curs acadèmic 2024-2025.

BOE 305, de 22/12/2023

Del 22/02/2024 al 20/03/2024 a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats