Acción Estratégica en Salud 2024 - Contratos i-PFIS: doctorados IIS-empresa en ciencias y tecnologías de la salud

Del 22 de febrer al 20 de març de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Salud Carlos III

• Promoure l'inici de la carrera professional mitjançant la incorporació de personal investigador jove al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació.
  • Promoure la col·laboració publicoprivada mitjançant el desenvolupament de part dels programes formatius en centres de treball d'entitats empresarials que complementin les activitats del programa de doctorat en el camp de les ciències i les tecnologies de la salut.
  • Incentivar la incorporació de doctors a les entitats empresarials que col·laboren amb els Instituts de Recerca Sanitària (IIS) acreditats.

• Entitats beneficiàries: els IIS acreditats. Els grups de recerca receptors poden pertànyer a qualsevol de les institucions signants del conveni de formalització de l'IIS i, a aquest efecte, han d'estar dirigits per un investigador/a amb vinculació amb aquesta institució i exerceixin la seva activitat en aquest centre. En aquesta actuació només es podrà presentar una persona candidata per grup.
  • Les persones candidates: han d'estar admeses o preadmeses en un programa de doctorat, acreditat oficialment, per al curs acadèmic 2024-2025.

BOE 305, de 22/12/2023

Del 22/02/2024 al 20/03/2024 a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats