Acción Estratégica en Salud 2024 - Contratos Sara Borrell

Del 14 de febrer al 7 de març de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Salud Carlos III

• Incentivar la participació del personal investigador a l'SNS i promoure la incorporació de persones investigadores joves al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació.
  • Promoure la carrera professional de les persones investigadores en ciències i tecnologies de la salut als centres de l'SNS.
  • Reforçar la capacitat dels grups de recerca a què s'incorporin les persones contractades.

• Els grups de recerca receptors:
    • Hauran de ser diferents i pertànyer a un centre diferent del del grup amb què les persones candidates van realitzar la seva tesi doctoral, llevat que la persona candidata hagi realitzat una estada postdoctoral a l'estranger amb una durada continuada d'almenys un any. En el cas dels IIS, els grups receptors no podran pertànyer al mateix IIS que els grups on la persona candidata va realitzar la seva tesi doctoral.
    • El cap de grup ha de tenir el títol de doctor, complir alguna de les vinculacions establertes i, en el cas dels IIS, la seva activitat haurà d'estar relacionada amb el centre amb activitat clínic assistencial de l'SNS.
  • Les persones que reuneixin les condicions següents:
    • Haver obtingut el doctorat, entenent-se com a tal la data de lectura i aprovació de la tesi doctoral, en data posterior a l'1 de gener del 2020.
    • No estar gaudint d'un Contracte Sara Borrell al moment de la sol·licitud, ni haver-ho completat amb anterioritat.

BOE 305, de 22/12/2023

Del 14/02/2024 al 07/03/2024 a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura