Acción Estratégica en Salud 2024 - Contratos de gestión en investigación en salud en los Institutos de Investigación Sanitaria acreditados

Del 6 al 27 de febrer de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Salud Carlos III

• Millorar la capacitat de gestió dels Instituts de Recerca Sanitària acreditats.
  • Donar suport a les iniciatives de gestió i valorització de la innovació en aquestes institucions.
  • Contribuir a la internacionalització de lactivitat daquestes institucions.

• Les entitats beneficiàries:
    • Els Instituts de Recerca Sanitària acreditats (IIS).
    • Els IIS hauran de presentar sol·licituds per als grups de recerca adscrits a aquests i pertanyents a qualsevol de les institucions signants del conveni de constitució del mateix. El centre de realització de l’activitat serà l’esmentat IIS.
  • Les persones candidates:
    • ​​​​​​​Hauran d'estar en possessió d'alguna de les titulacions següents: títol de llicenciatura, enginyeria, grau, enginyeria tècnica o diplomatura.
    • No estar gaudint d'un Contracte de gestió en investigació concedit prèviament en el marc de l'AES al moment de la sol·licitud, ni haver-ho completat amb anterioritat

BOE 305, de 22/12/2023

Del 06/02/2024 al 27/02/2024 a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats