Acción Estratégica en Salud 2024 - Contratos Miguel Servet

Del 13 de febrer al 6 de març de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Salud Carlos III

• Augmentar el nombre de persones investigadores en ciències i tecnologies de la salut a temps complet a les institucions del SNS, per incrementar el potencial de coneixement transferible cap a la pràctica clínica.
  • Promoure la carrera professional dels investigadors en biomedicina i ciències de la salut als centres de l'SNS.

• Les entitats beneficiàries:
    • Els instituts de recerca sanitària acreditats per ordre ministerial (IIS).
    • Les entitats i institucions sanitàries públiques amb activitat clínic assistencial: hospitals, centres datenció primària, altres centres assistencials diferents dels anteriors amb llicència d’activitat sanitària expedida per l’autoritat competent.
    • Les entitats i institucions sanitàries públiques sense llicència d’activitat sanitària, però amb activitat d’R+D+I demostrable a l’àrea de coneixement de Salut Pública.
    • Les entitats i institucions sanitàries privades, amb llicència d’activitat sanitària, vinculades o concertades a l’SNS.
  • Les persones candidates: Personal investigador que es trobi en alguna de les situacions següents:
    • Hagin obtingut el títol de doctor entre l'1 de gener del 2012 i el 31 de desembre del 2019.
    • Hagin completat o es trobin gaudint del seu tercer any de Contracte Sara Borrell.
    • Hagin completat el programa de formació en investigació Río Hortega o es trobin gaudint del seu segon any i hagin obtingut el títol de doctor.

BOE 305, de 22/12/2023

Del 13/02/2024 al 06/03/2024 a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura