Acción Estratégica en Salud 2024 - Contratos de personal técnico bioinformático de apoyo a la investigación en los Institutos de Investigación Sanitaria acreditados

Del 6 al 27 de febrer de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Salud Carlos III

• Optimitzar els recursos tecnològics disponibles i beneficiar-se de les infraestructures computacionals ofertes per la Plataforma ISCIII de Ciència de Dades.
  • Oferir serveis de bioinformàtica al conjunt dels grups de recerca dels Instituts de Recerca Sanitària acreditats.

• Les entitats beneficiaries:
    • Els Instituts de Recerca Sanitària acreditats (IIS).
    • Els IIS hauran de presentar sol·licituds per als grups de recerca adscrits a aquests i pertanyents a qualsevol de les institucions signants del conveni de constitució del mateix. El centre de realització de lʼactivitat serà lʼesmentat IIS.
  • Les persones candidates: Estar en possessió d’una titulació de grau de bioinformàtica o qualsevol altra titulació de grau superior i haver cursat estudis oficials de màster especialitzat en bioinformàtica.

BOE 305, de 22/12/2023

Del 06/02/2024 al 27/02/2024 a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura