Acción Estratégica en Salud 2024 - Ayudas para la movilidad del personal investigador. Movilidad de profesionales sanitarios e investigadores del SNS (M-BAE)

Del 13 de febrer al 5 de març de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Salud Carlos III

Les estades subvencionades s'hauran de fer en un únic centre, començar el 2025 i no seran susceptibles de fraccionament.

Condicions:

• Tindran una durada mínima de 60 dies i màxima de 365 dies.
  • La dotació econòmica serà de 80 euros o de 115 euros per dia d'estada segons es tracti de centres espanyols o estrangers, que es lliurarà al centre beneficiari en quantia total proporcional al nombre de dies concedits. Les quanties s'aplicaran per a despeses d'allotjament, manutenció i locomoció tant de la persona beneficiària com de la descendència a càrrec que el puguin acompanyar durant l'estada.
  • La percepció d'aquestes ajudes és compatible amb la remuneració que, en concepte de salari, percebi el professional adjudicatari, en cas que el centre opti per mantenir-lo durant el gaudi d'aquelles.

Podran presentar-se com a persones candidates els qui es trobin en alguna de les situacions següents:

• Personal amb activitat assistencial que siguin investigadors principals de projectes de recerca en salut o projectes de programació conjunta internacional o de col·laboració internacional concedits a les convocatòries 2021, 2022 i 2023 de l'AES.
  • Personal investigador estabilitzat després de la finalització dels programes I3 SNS, I3 o Miguel Servet tipus II.

No podran ser presentades com a persones candidates el personal investigador en formació (investigadors predoctorals) ni els qui es trobin desenvolupant la FSE.

No podran ser presentades com a persones candidates aquells professionals que haguessin gaudit d'un ajut de Mobilitat de professionals sanitaris i investigadors del SNS (M-BAE), concedit a la convocatòria 2021, 2022 o 2023.

BOE 305, de 22/12/2023

Del 13/02/2024 al 05/03/2024 a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut