Acción Estratégica en Salud 2024 - Incorporación de nuevos grupos al Consorcio Centro de Investigación Biomédica en Red (CIBER)

Del 22 de febrer al 20 de març de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Salud Carlos III

Potenciar i enfortir el Consorci CIBER mitjançant la incorporació de nous grups als programes científics que desenvolupa actualment el CIBER.

Les propostes presentades s'han de referir a activitats de recerca de les àrees temàtiques i, en concret, en relació amb els descriptors i subdescriptors relacionats a l'Annex 1 de les bases de convocatòria:

• Àrea de Malalties Neurodegeneratives
  • Àrea de Càncer

La quantia màxima establerta que percebrà el Consorci CIBER pujarà a 100.000 €.

El nombre màxim de grups:

• Àrea de Malalties Neurodegeneratives: tres grups.
  • Àrea de Càncer: dos grups.

Poden ser entitats sol·licitants:

• Els instituts de recerca sanitària acreditats
  • Les entitats i institucions sanitàries públiques amb activitat clínic assistencial: hospitals, centres datenció primària, altres centres assistencials diferents dels anteriors amb llicència d’activitat sanitària expedida per l’autoritat competent.
  • Les entitats i institucions sanitàries públiques sense llicència d’activitat sanitària, però amb activitat d’R+D+I demostrable a l’àrea de coneixement de Salut Pública.
  • Les entitats i institucions sanitàries privades, amb llicència d’activitat sanitària, vinculades o concertades a l’SNS.
  • Els organismes públics de recerca.
  • Les universitats públiques i les universitats privades amb capacitat i activitat demostrada en R+D.
  • Altres centres públics d'R+D, de recerca i de difusió de coneixements i d'infraestructures d'investigació a l'àmbit de la Biomedicina o en Ciències i Tecnologies de la Salut.
  • Les entitats públiques i privades sense ànim de lucre que realitzin i/o gestionin activitats d’R+D, generin coneixement científic o tecnològic o facilitin la seva aplicació i transferència.
  • Els consorcis públics i els consorcis públics estatals amb activitat en R+D+I a Biomedicina o en Ciències i Tecnologies de la Salut.
  • Altres unitats de l’Administració sanitària.

L’entitat beneficiària daquesta actuació serà CIBER, consorci en què sintegraran les entitats sol· licitants dels grups que resultin seleccionats.

BOE 305, de 22/12/2023

Del 22/02/2024 al 20/03/2024 a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura