Becas Daniel Bravo 2024 per a estades curtes en investigació biomèdica

Del 17 de gener al 18 de març de 2024

Fundació Privada Daniel Bravo Andreu

Estades curtes en recerca biomèdica (entre 3 i 9 mesos) en projectes realitzats en centres de prestigi nord-americans o europeus amb els objectius següents:

• Dur a terme investigació cardiovascular bàsica i/o clínica que no inclogui com a objectiu principal l'estudi de fàrmacs.
  • Desenvolupar o adquirir noves tècniques en imatge cardiovascular per a la millora de la investigació i la pràctica clínica.
  • Investigar solucions innovadores en salut digital relacionades amb la cardiologia que permetin una millora en la qualitat assistencial i/o l'apoderament dels pacients.

Cada beca té una dotació econòmica bruta de 3.000 euros mensuals més les despeses de desplaçament.

S’adjudicarà un màxim de 3 beques.

Investigadors i investigadores de les universitats o administracions públiques (hospitals i centres de recerca) que tinguin el títol de llicenciatura, grau o equivalent, o el títol de doctorat, i que facin investigació a qualsevol àmbit a Catalunya.

Web de la Fundació Privada Daniel Bravo Andreu

Del 17/01/2024 al 18/03/2024

Ciències de la Salut - Ciències de la Vida - Ciències Experimentals - Enginyeria i arquitectura