Proyectos de I+D+i en salud

Del 28 de març al 25 d'abril de 2023

Instituto de Salud Carlos III

a) La transferència i aplicació del coneixement científic-tècnic a la millora en la prevenció, diagnòstic i tractament de les malalties i en les activitats de promoció de la salut pública i els serveis de salut.

b) Fomentar les sinergies, impulsar el talent i l'ocupació i enfortir les estructures de governança que agreguin les capacitats científic-tècniques dels centres assistencials de l'SNS.

c) Promoure el finançament del primer projecte d'investigació, de qualitat contrastada, d'investigadors emergents. Per això, es consideraran emergents els investigadors nascuts en 1978 o data posterior.

Investigador principal:

1. Disposar de vinculació amb el centre d'R+D durant el període comprés entre el termini de presentació de sol·licituds i la resolució definitiva de concessió.
  2. No estar realitzant un programa d'FSE, ni un Contracte Río Hortega.
  3. Tenir dedicació única al projecte sol·licitat.

Membres de l'equip investigador: tenir formalitzada la seva vinculació funcionarial, estatutària, laboral o de formació remunerada amb qualsevol de les entitats que puguin presentar sol·licituds a aquesta actuació, com a mínim durant tot el període comprés entre el termini per a la presentació de sol·licituds i la resolució definitiva de concessió.

BOE 69 (22/03/2023)

Del 28/03/2023 al 25/04/2023 a les 15.00 hores (CET)

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida - Ciències de la Salut - Enginyeria i Arquitectura – Humanitats