Proyectos de desarrollo tecnológico en salud

Del 30 de març al 27 d'abril de 2023

Instituto de Salud Carlos III

Projectes de caràcter aplicat l'objectiu del qual sigui promoure la innovació en els centres assistencials de l'SNS i la transferència de solucions innovadores, així com la generació de beneficis per a la comunitat, permetent al mateix temps establir aliances entre entitats d'investigació i empreses del sector farmacèutic, biotecnològic i de tecnologies mèdiques i sanitàries.

Investigador principal:

1. Disposar de vinculació amb el centre d'R+D durant el període comprés entre el termini de presentació de sol·licituds i la resolució definitiva de concessió.
  2. No estar realitzant un programa d'FSE, ni un contracte de formació predoctoral. ni un Contracte Río Hortega.
  3. Tenir dedicació única al projecte sol·licitat.

Membres de l'equip investigador: tenir formalitzada la seva vinculació funcionarial, estatutària, laboral o de formació remunerada amb qualsevol de les entitats que puguin presentar sol·licituds a aquesta actuació, com a mínim durant tot el període comprés entre el termini per a la presentació de sol·licituds i la resolució definitiva de concessió.

BOE 69 (22/03/2023)

Del 30/03/2023 al 27/04/2023 a les 15.00 hores (CET)

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida - Ciències de la Salut - Enginyeria i Arquitectura – Humanitats