Ajuts del Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili - Curs acadèmic 2023-2024 - Ajuts del Consell Social a les millors idees emprenedores

Del 17 de juny al 15 de juliol de 2024

Universitat Rovira i Virgili - Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili

Incentivar i donar suport a la comercialització de treballs docents amb visió innovadora.

El període per iniciar les activitats ha de ser d'un any com a màxim.

Haurà d'anar acompanyat d'un pla d'empresa elaborat per l'equip emprenedor, que comptarà amb l'ajut de la Càtedra Universitat URV-Empresa sobre el Foment de l'Emprenedoria i la Creació d'Empreses.

El projecte ha d'estar coordinat i/o dirigit per un docent de la URV, responsable acadèmic del treball presentat, el qual s'ha d'encarregar de fer el seguiment econòmic de l'ajut que es pugui atorgar.

L'import màxim de cada ajut és de 4.000 €, que s'han de destinar exclusivament al desenvolupament material del projecte. El pressupost anual és de 12.000 €.

Estudiants de la URV o equips d'estudiants de la URV -grau, màster (oficial o propi) i doctorat- que, en l'exercici d'alguna tasca docent del curs 2023-2024 (treballs de fi de grau, treballs de fi de màster, tesis doctorals, etc.) puguin validar o desenvolupar idees, prototips i/o processos susceptibles de convertir-se en un producte o procés comercialitzable.

Tots els estudiants que sol·liciten l'ajut han de tenir nacionalitat espanyola i/o tenir residència legal a Espanya, d'acord amb la normativa vigent, i mantenir aquest fet durant la vigència de l'ajut.

Web del Consell Social de la URV

Del 17/06/2024 al 15/07/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats