Premis del Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili - Curs acadèmic 2023-2024 - Premis Consell Social de la URV a treballs de recerca de batxillerat

Del 2 al 15 de maig de 2024

Universitat Rovira i Virgili - Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili

Cinc modalitats diferents, per a les quals s'estableixen els premis següents:

• Premi Maria Josepa Massanés: quatre premis per a les àrees d'arts i humanitats, i ciències socials i jurídiques
  • Premi Eduard Saavedra: quatre premis per a les àrees de ciències, enginyeries i arquitectura
  • Premi Rafael Battestini: dos premis per a les àrees de medicina, ciències de la salut i de la vida
  • Premi Maria Helena Maseras: un premi en estudi de dones i gènere
  • Premi Rodrigo Miralles: un premi dedicat al compromís social i la solidaritat

Fins a un màxim dotze premis, cadascun dels quals consistirà en:

• Un premi de 800 euros per a l'estudiant, al qual se li aplicaran les retencions que correspongui d'acord amb la normativa fiscal vigent.
  • Un premi de 300 € per al centre de secundària on s'ha dut a terme el treball, perquè adquireixi material didàctic i/o bibliogràfic.
  • Un ajut en l'import dels crèdits matriculats en primera matrícula del primer curs d'alguna de les titulacions oficials de Grau ofertes per la URV, fins a un màxim de 1.500 €, en el cas que l'estudiant no tingui matrícula gratuïta o altres descomptes aplicats. L'ajut no cobrirà la matrícula dels crèdits anul·lats per l'estudiant.

• Ser estudiant de batxillerat i haver realitzat el treball de manera individual.
  • Haver presentat un treball de recerca de batxillerat durant el curs acadèmic 2023-2024.
  • Tenir intenció de matricular-se en un ensenyament oficial de grau de la URV per al curs acadèmic 2024-25 (cal que l'estudiant formalitzi aquesta matrícula per rebre el premi del Consell).

Web del Consell Social de la URV

Del 02/05/2024 al 15/05/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats