Premis del Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili - Curs acadèmic 2023-2024 - Premi Joan Pedrerol Gallego a l’impacte social de la recerca

Del 12 al 23 de febrer de 2024 i de l'1 al 26 d'abril de 2024

Universitat Rovira i Virgili - Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili

El premi es convoca en dues modalitats i tres àmbits:

• Modalitats
  1. Impacte social de la recerca ex ante (predicció de l'impacte social)
  2. Impacte social de la recerca ex post (evidències de l'impacte social)
  • Àmbits
  1. Ciències socials i humanitats
  2. Ciències experimentals, enginyeries i arquitectura
  3. Ciències de la salut i de la vida

Modalitat 1: Impacte social de la recerca ex ante:

• Línies de recerca iniciades recentment, fins a tres anys de trajectòria, o línies noves que es volen iniciar.
  • Projectes de recerca que s'han presentat recentment o que es volen presentar properament a convocatòries competitives de recerca.

Modalitat 2: Impacte social de la recerca ex post:

• Línies de recerca que tenen més de tres anys de trajectòria.
  • Projectes de recerca finalitzats, o en fase avançada de desenvolupament, que s'han dut a terme en el marc de programes competitius de recerca.

S'estableixen sis premis de 3.000 euros, fins a una dotació total de 18.000 euros, distribuïts entre les dues modalitats i de manera que cadascun dels tres àmbits rebi com a mínim un premi, si no és que es queda desert perquè no s'assoleixen els mínims establerts.

Personal docent i/o investigador de la URV, de forma individual o col·lectiva, que pertanyi o col·labori amb:

• grups de recerca del mapa de grups de la URV
  • grups de recerca de la URV reconeguts per la Generalitat de Catalunya
  • centres de recerca propis de la URV
  • instituts de recerca adscrits o vinculats a la URV
  • institucions sanitàries adscrites o vinculades a la URV

L'investigador o investigadora responsable de la proposta ha de ser personal docent i investigador de la URV.

Cada investigador o investigadora pot participar només en una proposta, individual o col·lectiva.

Cada proposta només pot participar en una sola de les modalitats i en un sol dels àmbits convocats.

Web del Consell Social de la URV

• Expressions d'interès (formulari 1): Del 12/02/2024 al 23/02/2024
  • Propostes (formulari 2): De l'01/04/2024 al 26/04/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats