“Francisco Javier Landaburu UNIVERSITAS” Prize 2024 for research work on Europe

Del 17 de gener al 15 de març de 2024

EuroBasque, Europako Mugimenduaren Kontseilua

Convocatòria per al premi "Francisco Javier Landaburu UNIVERSITAS" 2024 per a la recerca inèdita -constituït per articles monogràfics elaborats des de qualsevol perspectiva científica- sobre "la contribució de les dones a la construcció europea".

Les persones interessades a participar en aquest esdeveniment han de presentar, seguint les instruccions donades, un projecte de recerca que s'ha de desenvolupar com a prova en cas de ser guardonat amb el premi.

Els resultats dels projectes de recerca que analitzen el paper de la dona en la construcció d'Europa , que s'han de fer públiques, es publicaran a la Col·lecció Europea-Europa Bilduma, coeditada per EuroBasque i el Servei de Redacció de la UPV/EHU.

La dotació econòmica del premi en les seves diferents categories serà la següent:

• Primer premi: 5.000 euros al millor projecte de recerca;
  • Premi Jove del sistema universitari basc: 2.000 euros per a un projecte de recerca d'una persona del sistema universitari basc que, en el moment de la data límit del projecte de recerca (15 de març de 2024) tingui 35 anys o menys.
  • Un accèssit: 2.000 euros per a un projecte de recerca seleccionat pel jurat.

Hi poden participar persones amb titulació universitària.

Poden participar-hi les persones i els equips de treball constituïts per al premi. En el cas dels grups de treball, la persona que encapçala l'equip de recerca estarà degudament acreditada.

Així mateix, s'ha de fer constar expressament el percentatge de participació de cada membre del grup en el projecte presentat.

Web de EuroBasque, Europako Mugimenduaren Kontseilu

Del 17/01/2024 al 15/03/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats