Proyectos de Investigación Clínica Independiente

Del 12 d'abril al 4 de maig de 2023

Instituto de Salud Carlos III

Fomentar la investigació clínica independent, amb medicaments d'ús humà i / o teràpies avançades, mitjançant el finançament de projectes no promoguts per la indústria farmacèutica.

Seran susceptibles de finançament dels projectes de qualitat contrastada dirigits al desenvolupament d'assaigs clínics amb medicaments d'ús humà i / o teràpies avançades (definides com a teràpia gènica, teràpia cel·lular o enginyeria tissular) que permetin objectivar avenços tangibles per als pacients i que proporcionin evidències a les autoritats sanitàries per a la seva implantació en el SNS.

Amb aquesta actuació es pretén potenciar la recerca traslacional i afavorir la transferència i aplicació de el coneixement científic - tècnic a la millora en el tractament de les malalties.

Investigador principal:

1. Tenir formalitzada la seva vinculació funcionarial, estatutària o laboral amb el centre sol·licitant o de realització. Quan es tracti dels IIS o CIBER, la vinculació podrà ser amb qualsevol de les entitats de dret públic o privat que formin part de l'IIS o de l'CIBER i, en tot cas, es tracta de personal adscrit a l'IIS o a l'CIBER. En qualsevol cas, a aquests efectes, el personal investigador només podrà estar adscrit a un únic IIS.
  2. No estar realitzant un programa de Formació Sanitària Especialitzada (FSE), ni un contracte de formació predoctoral, ni contractat a càrrec d'un projecte d'investigació.
  3. No ser investigador principal d'un projecte que hagi estat finançat en les convocatòries de concessió de subvencions per a Projectes d'Investigació Clínica Independent dels anys 2020, 2021 o 2022. La renúncia a la continuïtat en els projectes de les convocatòries esmentades, produïdes amb posterioritat a la finalització del termini de sol·licitud, no afectarà el règim d'incompatibilitats derivat d'aquesta actuació.

Membres de l'equip investigador: tenir formalitzada la seva vinculació funcionarial, estatutària, laboral o de formació remunerada amb qualsevol de les entitats que puguin presentar sol·licituds a aquesta actuació, com a mínim durant tot el període comprés entre el termini per a la presentació de sol·licituds i la resolució definitiva de concessió.

BOE 69 (22/03/2023)

Del 12/04/2023 al 04/05/2023 a les 15.00 hores (CET)

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida - Ciències de la Salut - Enginyeria i Arquitectura – Humanitats