Becas de introducción a la investigación JAE Intro ICU 2024 en el marco del Programa "Junta para la Ampliación de Estudios"

Del 26 de gener al 8 de febrer de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Consejo Superior de Investigaciones Científicas

Es convoquen fins a un màxim de 400 beques d’introducció a la recerca per a estudiants universitaris amb alt nivell de rendiment acadèmic. El nombre de beques finalment concedides, així com la durada, estaran subjectes a les disponibilitats pressupostàries dels instituts de recerca, centres nacionals, unitats tècniques, PTI i xarxes científiques/connexions del CSIC.

El pla de formació derivat de la concessió d'aquestes beques es desenvoluparà als grups de recerca del CSIC emmarcats a les tres àrees globals (Vida, Societat i Matèria) sota la direcció del personal investigador responsable.

Persones físiques majors d'edat que acreditin els requisits següents en el moment de presentar la sol·licitud:

• Estar matriculat en un grau universitari oficial dels indicats a cada fitxa descriptiva a la qual opta a la seva sol·licitud i tenir superats, almenys, el 50% dels crèdits European Credit Transfer and Accumulation System (d'ara endavant ECTS) o bé, estar matriculat en un màster universitari oficial dels indicats a la fitxa descriptiva a què opta en la seva sol·licitud el curs acadèmic 2023-2024 o el curs 2024-2025.
  • Acreditar una nota mitjana de grau en una escala decimal de 0-10 o de 0-4 i amb 2 decimals, igual o superior al que indica la fitxa descriptiva de l'institut de recerca, centre nacional, unitat tècnica, PTI o xarxa científica/connexió que se sol·licita.
  • Complir els requisits generals d'aquesta convocatòria i els específics establerts a la fitxa descriptiva establerta de l'institut de recerca, centre nacional, unitat tècnica, PTI o xarxa científica/connexió a què opta a la seva sol·licitud.
  • No estar en possessió o disposició legal d'obtenir el títol acadèmic de Doctor/a.
  • No haver gaudit d'un ajut per a un contracte de recerca.
  • No haver estat persona beneficiària duna beca del Programa JAE en qualsevol de les seves modalitats.

La dotació màxima destinada a aquest programa és de 2.000.000 d'euros.

BOE 22, de 25/01/2024

Del 26/01/2024 al 08/02/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura