Becas para la ampliación de estudios. Curso 2024-2025

Del 9 de novembre al 9 de febrer de 2024

Banco de España

Aquestes 10 beques es destinaran a finançar l'obtenció de titulacions de postgrau oficials en economia i finances, així com en la innovació tecnològica en aquests camps.

El centre d’estudis, la titulació concreta (dins de les referides) i la temàtica de la mateixa seran a elecció de la persona estudiant.

Aquests ajuts es podran concedir per ajudar a finançar dos cursos acadèmics, sempre que els estudis sol·licitats per la persona aspirant així ho requereixin. En cas contrari, es concediran per a un sol curs acadèmic.

Les persones becades podran rebre l'oferiment per prosseguir les investigacions i els estudis al Banc d'Espanya (Madrid), per un període mínim d'un mes i màxim de dos, entre els mesos de juny i setembre immediatament posteriors a un dels cursos acadèmics de gaudiment de la beca.

Podran optar a les beques objecte d’aquesta convocatòria:

Les persones espanyoles que hagin d'iniciar o completar l'ampliació d'estudis a l'estranger oa Espanya i que estiguin en possessió del títol de llicenciatura o de grau universitari o d'un altre anàleg a judici del Banc dEspanya.
S'admetran també sol·licituds d'alumnat matriculat al darrer curs de la carrera. En aquests casos, l'adjudicació de la beca s'entendrà condicionada al fet que la persona candidata ostenti alguna de les titulacions referides el dia 1 de setembre de 2024.

BOE 23, de 26/01/2024

Del 09/11/2023 al 09/02/2024 a les 14.00 hores (CET)

Ciències Socials