Programa de Impulso a la Comunicación Científica 2023. Ayudas CSIC – Fundación BBVA de Comunicación Científica

Del 15 de desembre al 15 de febrer de 2024

Fundación BBVA - Consejo Superior de Investigaciones Científicas

Dirigides a titulats universitaris de qualsevol branca del coneixement que es vulguin especialitzar en comunicació científica.

Durant el període de gaudi de l’ajuda, les persones beneficiàries realitzaran estades en un o més centres del CSIC per conèixer de manera directa el procés de recerca científica. Amb aquesta immersió a instituts, laboratoris i centres associats del CSIC, les persones beneficiàries tindran l'oportunitat d'interactuar amb el personal investigador i conèixer de primera mà el desenvolupament de projectes científics singulars. Posteriorment, sobre la base d'aquesta experiència, podran fer pràctiques de comunicació científica en tot tipus de formats.

Dotació: màxim de 35.000 € per ajut.

Els sol·licitants hauran de complir els següents requisits:

• Ser titulat universitari a qualsevol àrea de coneixement.
  • De nacionalitat espanyola amb residència a Espanya, o nacionals d'altres països amb residència a Espanya, en els termes previstos a les bases.
  • Haurà de tenir una edat màxima de 35 anys el 31 de desembre de 2023.

Les candidatures seran directes (presentades per les mateixes persones interessades).

Web de la Fundación BBVA

Del 15/12/2023 al 15/02/2024, a les 12.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats