Premios Fundación BBVA a la Conservación de la Biodiversidad

Del 22 de desembre al 5 d'abril de 2024

Fundación BBVA

Es contemplen quatre modalitats de premis:

• PREMI FUNDACIÓ BBVA A LA CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT A ESPANYA
    • Reconeix l'execució de projectes, polítiques i/o actuacions particularment significatives de conservació i protecció d'hàbitats, espècies o ecosistemes a Espanya, que hagin estat conclosos abans del 31 de desembre del 2023, amb resultats objectivats en la conservació de la biodiversitat.
    • Les actuacions han d'haver estat desenvolupades sobre la base del millor coneixement científic sobre conservació.
  • PREMI FUNDACIÓ BBVA A LA CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT A LLATINOAMÈRICA
    • Reconeix l'execució de projectes, polítiques i/o actuacions particularment significatives de conservació i protecció d'hàbitats, espècies o ecosistemes a un o més països de Llatinoamèrica, que hagin estat conclosos abans del 31 de desembre de 2023, amb resultats objectivats en la conservació de la biodiversitat.
  • PREMI MUNDIAL FUNDACIÓ BBVA A LA CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT
    • Reconeix l'execució de projectes, polítiques i/o actuacions particularment significatives de conservació i protecció d'hàbitats, espècies o ecosistemes a qualsevol país, amb un significat i un abast que excedeixi les fronteres.
    • Les actuacions han d'haver estat concloses abans del 31 de desembre de 2023 i han d'haver aconseguit resultats objectivats en la conservació de la biodiversitat.
    • Reconeix les tasques de difusió en espanyol a la societat del coneixement mediambiental i la sensibilització sobre la importància de la conservació mitjançant articles, monografies, llibres de divulgació o materials multimèdia; l'elaboració, l'edició o la presentació de reportatges i documentals; el comissariat i el disseny d'exposicions; així com la posada en marxa d'activitats a qualsevol canal de comunicació (premsa, ràdio, televisió, cinema, Internet o xarxes socials, entre d'altres), que hagin estat conclosos abans del 31 de desembre de 2023 i que hagin donat resultats objectivats de difusió del coneixement i sensibilització en conservació de la biodiversitat.
    • Es preveuen dues categories de premis en aquesta modalitat: una específica a formats audiovisuals i una altra dedicada a la resta de formats.

Segons modalitat,

• PREMI FUNDACIÓ BBVA A LA CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT A ESPANYA. Els candidats seran persones jurídiques, públiques o privades, sense ànim de lucre i amb seu a Espanya, que compleixin els requisits següents:
    • Estar legalment constituïdes abans de l'any 2022.
    • Tenir com a objectiu la realització dactivitats relacionades amb la conservació de la biodiversitat i el medi ambient.
  • PREMI FUNDACIÓ BBVA A LA CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT A LLATINOAMÈRICA. Els candidats seran persones jurídiques, públiques o privades, sense ànim de lucre i amb seu en un país llatinoamericà, que compleixin els requisits següents:
    • Estar legalment constituïdes abans de l'any 2022.
  • PREMI MUNDIAL FUNDACIÓ BBVA A LA CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT. Els candidats seran persones jurídiques, públiques o privades, sense ànim de lucre i amb seu a qualsevol país, que compleixin els requisits següents:
    • Estar legalment constituïdes abans de l'any 2022.
  • PREMIS FUNDACIÓ BBVA A LA DIFUSIÓ DEL CONEIXEMENT I SENSIBILITZACIÓ EN CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT EN ESPANYOL. Els candidats seran persones físiques de qualsevol nacionalitat de l’àmbit de la comunicació, la difusió i la sensibilització en la conservació de la biodiversitat en espanyol. Serà possible la presentació de candidatures conjuntes de dues o més persones que portin a terma en col·laboració les esmentades tasques de difusió.

Cap candidatura no podrà figurar en més d'una modalitat i/o categoria.

Web de la Fundación BBVA

Del 22/12/2023 al 05/04/2024 a les 12.00 h. (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats