Becas de investigación en universidades y centros en el extranjero

Del 19 de febrer al 30 d'abril de 2024

Fundación Alfonso Martín Escudero

30 beques postdoctorals per realitzar treballs de recerca a universitats o centres de recerca a l'estranger, en temes que estiguin comprenguts en alguna de les àrees següents:

• Agricultura i ramaderia
  • Ciències de la mar
  • Ciències de la salut
  • Tecnologia d'aliments

La durada de la beca serà per un període mínim de 12 mesos i màxim de 24. Es determinarà d’acord amb l’avaluació del sol·licitant i l’interès del projecte a realitzar.

La dotació de la beca inclou:

• Ajuda per a trasllats i instal·lació per un import total de 3.100 euros.
  • Assegurança de malaltia i accidents subscrita per la Fundació Alfonso Martín Escudero i, si escau, l'exigida pel centre estranger.
  • Assignació mensual entre 2.000 i 3.400 euros, segons el país de destinació. (Veure annex a la pàgina web més avall).

• Nacionalitat espanyola.
  • Posseir, a la data d'adjudicació de la beca (base 5.3), el títol de doctor de qualsevol universitat espanyola o d'especialitat en Medicina (MIR), Biologia (BIR), Farmàcia (FIR), Psicologia (PIR), Química (QIR) ) o Radiofísica Hospitalària (RFIR). En cas de tenir un títol d'una universitat estrangera caldrà acreditar la convalidació o el reconeixement del seu títol a Espanya.
  • Estar admès a una universitat o centre de recerca a l'estranger per al període sol·licitat.
  • Posseir un bon coneixement de l'idioma del país receptor o bé de qualsevol altre idioma que permeti una comunicació fluida al centre de recerca.

Web de la Fundación Alfonso Martín Escudero

Del 19/02/2024 al 30/04/2024 a les 24.00 hores (CET)

Ciències de la Salut - Ciències de la Vida - Ciències Experimentals - Enginyeria i Arquitectura