Call for Incentive Research Collaboration

Del 16 de febrer al 30 d'abril de 2024

Aurora

Aquesta convocatòria es repetirà anualment durant almenys quatre anys i dóna suport a tres accions clau:

• Projectes d'Incentiu i Recerca Col·laborativa. Aquesta acció dóna suport a activitats concretes de recerca exploratòria d'equips de recerca amb una o múltiples disciplines que plantegen la complementarietat de competències i enfocaments.
  • Escoles d'estiu temàtiques. Aquesta acció dóna suport a l'organització d'escoles d'estiu temàtiques centrades en la formació disciplinària d'investigadors en fase inicial i serveix com a oportunitats per al desenvolupament professional, l'intercanvi de coneixements i la creació de xarxes/comunitats.
  • Ajudes de recerca a curt termini per a investigadors en fase inicial. Aquesta acció dóna suport a la mobilitat a curt termini en un laboratori o unitat d'investigació d'una universitat integrada Aurora 2030.

Poden ser beneficiaris/àries, segons acció, les persones següents:

• Projectes d'Incentiu i Recerca Col·laborativa. Investigadors d'almenys tres universitats membres d'Aurora 2030, de les quals almenys dues han de ser membres de ple dret. Un dels tres membres pot ser una universitat associada.
  • Escoles d'estiu temàtiques. Investigadors en fase inicial (doctorands/des i personal investigador postdoctoral principalment).
  • Ajudes de recerca a curt termini per a investigadors en fase inicial. Investigadors d'inici de carrera (estudiants de màster, doctorands/des, postdoctorands/des) per ser secundats en un laboratori o unitat de recerca d'una universitat membre de ple dret d'Aurora 2030.

Consulteu a l’apartat de més informació les universitats membres de ple dret i associades.

Web d’Aurora

Del 16/02/2024 al 30/04/2024

Ciències de la Salut - Ciències de la Vida - Ciències Experimentals - Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats