Ayudas a Proyectos de Investigación aplicada al desarrollo de tecnologías accesibles

Del 20 de febrer al 3 d'abril de 2024

INDRA – Fundación UNIVERSIA

Promoure el desenvolupament de solucions tecnològiques innovadores que millorin la qualitat de vida i la integració social i laboral de les persones amb discapacitat.

Els projectes d'innovació, amb una durada màxima de 12 mesos, han d'estar adreçats al desenvolupament de solucions tecnològiques, des de programari fins a dispositius, instruments o equips, que puguin ser utilitzats per persones amb discapacitat o per elles. Les solucions proposades poden centrar-se en diferents aspectes, com facilitar l'activitat i la participació d'aquestes persones a la societat, prevenint limitacions o reduint les existents; protegir, recolzar, entrenar, mesurar o substituir funcions/estructures corporals; i/o afavorir l'accés, el manteniment i la millora de l'ocupació de les persones amb discapacitat.

Grups de recerca, centres i escoles de negoci adscrites a universitats públiques o privades del sistema universitari espanyol.

Pàgina web Indra - Tecnologías accesibles

Del 20/02/2024 al 03/04/2024 a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Salut - Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura