Premio de Divulgación sobre Medicina y Salud 2024

De l'1 de març al 30 d'abril de 2024

Fundación Lilly - The Conversation

Promoure i reconèixer la divulgació en salut i medicina, fomentar la utilització de l'espanyol com a llengua per a la transmissió del coneixement científic en general i de les ciències de la salut en particular, així com impulsar la divulgació social del coneixement a l'àmbit hispanoparlant.

Només s'acceptarà un article per candidat.

S'atorgaran dos premis als dos millors articles rebuts: un primer premi, dotat amb 2.000 euros, i un segon premi dotat amb 1.000 euros.

Els deu millors articles (finalistes) seleccionats per la redacció de The Conversation España, inclosos els dos seleccionats per el jurat com a primer premi i segon premi, seran publicats a The Conversation España.

Doctorands i personal docent o investigador menors de 30 anys (nascuts el 1994 inclusivament) vinculats a universitats - públiques i privades - o centres de recerca -públics o amb participació pública-, concursant amb articles divulgatius sobre temes relacionats amb la seva àrea d'especialització.

Pàgina web de la Fundación Lilly

De l'01/03/2024 al 30/04/2024