10ª Llamada conjunta España (CDTI) – India (DST-TDB)

Del 25 de setembre al 22 de març de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Centro para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación

El CDTI, E.P.E. pertanyent al Ministeri de Ciència i Innovació, i el Departament indi de Ciència i Tecnologia (DST), juntament amb Technology Development Board (TDB), han arribat a un acord amb l'objectiu de publicar una nova convocatòria conjunta per a la presentació de propostes de cooperació tecnològica en:

• Tecnologies netes (energies renovables, aigua i medi ambient),
  • Internet de les coses (smart mobility, smart grids, smart cities),
  • Salut digital i dispositius mèdics,
  • Tecnologies agroalimentàries
  • i qualsevol altre sector d'interès mutu.

La desena crida CDTI-DST TDB està oberta a projectes d’R+D liderats per una empresa i orientats al mercat a les àrees indicades. El projecte ha d'estar orientat al desenvolupament o la millora significativa d'un producte, procés o servei innovador amb perspectives de mercat.

Ha de comptar almenys amb la participació d'un soci espanyol i un soci indi:

• Per part de l'Índia hi ha de participar, almenys, una empresa que, alhora, pot anar acompanyada d'altres organismes (Universitats, Centres de Recerca).
  • Per part d'Espanya hi ha de participar, almenys, una empresa que, opcionalment, pot anar en col·laboració amb altres organismes de recerca (Universitats, OPIs i Centres d'Innovació i Tecnologia) subcontractats al pressupost.

La proposta ha d'estar equilibrada, tant en recursos tècnics com financers, entre les parts i els resultats han de suposar un benefici per a aquestes (cap país o membre del consorci no pot tenir més del 70% de pressupost).

Pàgina web del Centro para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación

Del 25/09/2023 al 22/03/2024 (18:30 IST - 15:00 CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura