Projectes de Cooperació Internacional al Desenvolupament 2023-2024

Del 6 de març al 8 de maig de 2024

Universitat Rovira i Virgili - URV Solidària

Accions que contribueixin a l'erradicació de la pobresa, a través de la capacitació i transferencia de coneixement i tecnología, que permetin la promoció de la cultura de pau, la igualtat de gènere i la protecció del medi ambient i dels drets humans, d'acord amb l'Estatut i el Codi Etic de la URV i dels objectius de l'Agenda 2030 de les Nacions Unides.

Els projectes que concorrin a la present convocatoria han de ser universitaris i liderats per membres de la comunitat universitaria.

Els ajuts s'atorgaran als projectes sol·licitants en funció dels fons disponibles en cada moment, de manera que caldrà que els projectes s'ajustin econòmicament a la convocatoria. lnicialment, s'assigna per a aquesta convocatoria la quantitat de 40.000€.

L'import sol·licitat no podra superar la quantitat de 15.000€ per tal d'assegurar l'ajut a altres projectes susceptibles de ser finançats.

La presentació d'un projecte en aquesta convocatoria és incompatible amb el concurs a altres convocatories de cooperació o voluntariat internacional de la URV Solidaria dins del mateix curs.

Col·lectiu universitari (PDI, PTGAS i estudiantat) de la Universitat Rovira i Virgili.

Pàgina web de la Universitat Rovira i Virgili

Del 06/03/2024 al 08/05/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats