Advanced Research Opportunities Program (AROP)

De l'1 al 31 de març de 2024 i de l'1 al 30 de setembre de 2024

RWTH Aachen University

L'objectiu del programa és enfortir i intensificar les relacions bilaterals entre RWTH Aachen University i universitats i institucions de recerca internacionals de rellevància estratègica.

Entre d'altres finalitats, les estades de recerca es poden destinar a preparar projectes conjunts de recerca i publicacions, iniciar projectes conjunts en l'àmbit de la formació de capacitats, desenvolupar projectes docents a la universitat col·laboradora o organitzar futures visites i programes d'intercanvi d'estudiants.

Import del suport econòmic:

• Una beca mensual de 1.800 euros per un període de fins a 6 mesos
  • Una beca de viatge de 1.000 euros (import global)
  • Classes d'alemany i formació intercultural

Candidats de doctorat i postdoctorats d'universitats i institucions de recerca internacionals estratègicament rellevants, que siguin institucions associades de RWTH o que tinguin previst iniciar una associació amb la Universitat.

Web de la RWTH Aachen University

• De l’01/03/2024 al 31/03/2024
  • De l’01/09/2024 al 30/09/2024

Ciències Experimentals – Ciències de la Vida – Ciències de la Salut – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats