Ayudas del Programa Cicerone 2024 - Prácticas de laboratorio en el CNIC para estudiantes de universidad durante los meses de verano

De l'11 de març al 5 d'abril de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Centro Nacional de Investigaciones Cardiovasculares Carlos III

El Centre Nacional d'Investigacions Cardiovasculars Carles III (CNIC) ofereix a estudiants de màster i dels darrers cursos de graus universitaris relacionades amb la biomedicina, la possibilitat d'entrar en contacte amb la investigació biomèdica i completar-ne la formació a través de la realització de pràctiques de laboratori durant els mesos d’estiu.

El Programa consisteix en beques d’estiu per a la realització de les pràctiques i en lʻassistència a seminaris sobre recerca biomèdica organitzades pel CNIC.

Es concedirà un màxim de 36 places pel programa CICERONE 2024. Les candidatures seleccionades rebran una subvenció econòmica de 1.500€.

A les persones participants que resideixin fora de la Comunitat de Madrid també se'ls cobriran les despeses derivades del desplaçament a Madrid a classe turista fins a un màxim de 300 euros (1 viatge d'anada i tornada des del lloc de residència habitual).

Estudiants d’universitat de ciències biomèdiques de segon cicle i màster.

BOE 61, de 09/03/2024

De l'11/03/2024 al 05/04/2024