Becas de formación en ensayos de control sobre productos objeto de comercio exterior

Del 22 de març al 15 d'abril de 2024

Ministerio de Economía, Comercio y Empresa

La finalitat de les beques és promoure la formació i el perfeccionament tècnic de titulats universitaris superiors, en matèria d'assajos de control sobre productes objecte de comerç exterior, per tal de facilitar-ne la incorporació al mercat laboral.

Les beques tindran una durada màxima de dos anys, sense possibilitat de pròrroga, comptadors des de la incorporació dels becaris després de la notificació de la resolució de la seva concessió.

La quantia anual de les beques és de 14.819,52 euros bruts i l'assignació mensual de 1.234,96 euros bruts.

• Ciutadans de nacionalitat espanyola, un Estat membre de la Unió Europea o un país signatari de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu
  • Estar en possessió del títol universitari de Grau o titulacions equivalents relacionades amb els àmbits de coneixement següents: Arquitectura, construcció, edificació i urbanisme, i enginyeria civil; Biologia i genètica; Bioquímica i biotecnologia; Ciències agràries i tecnologia dels aliments; Ciències mediambientals i ecologia; Ciències de la Terra; Farmàcia; Física i astronomia; Enginyeria elèctrica, enginyeria electrònica i enginyeria de la telecomunicació; Enginyeria industrial, enginyeria mecànica, enginyeria automàtica, enginyeria de lorganització industrial i enginyeria de la navegació; Enginyeria química, enginyeria dels materials i enginyeria del medi natural; Química; Veterinària.

BOE 71, de 21/03/2024

Del 22/03/2024 al 15/04/2024