Ajuts a la recerca Creu Casas Sicart 2024

Del 21 de març al 3 d'abril de 2024

Xarxa Vives d'Universitats - Institut Ramon Muntaner

Promoure projectes de recerca que incorporin transferència de coneixement, que hagin estat proposats pel personal docent i investigador (PDI) de les universitats de la Xarxa Vives en el marc dels centres i instituts d'estudis de recerca local i comarcal i/o en col·laboració amb un centre o institut d'estudis local o comarcal, i que tinguin com a objectiu donar resposta a reptes vinculats al territori de referència o a l'especialitat temàtica de l'entitat, sempre que l'estudi es localitzi en un àmbit territorial concret.

Els projectes hauran de presentar propostes d'aplicabilitat i retorn social dels resultats. També caldrà que tinguin com a marc de referència els Objectius de Desenvolupament Sostenible tant en el procés de recerca com en el resultats, que hauran de ser consultables en accés obert.

Els projectes proposats poden referir-se a qualsevol dels àmbits de coneixement de les ciències humanes i socials, així com de l'àmbit científic i tecnològic.
Els resultat de la recerca hauran de ser presentats en català o aranès.

Es valorarà la incorporació de les tecnologies digitals.

Per a aquesta convocatòria s'atorgaran entre 2 i 4 ajuts de 10.000 euros i entre 2 i 6 ajuts de 5.000 euros.

Personal docent i investigador, tant a temps complet com a temps parcial, de les universitats de la Xarxa Vives que proposin un projecte de recerca d'abast local o comarcal en el marc d'un centre d'estudis local o comarcal.

Pot ser presentat per una única persona investigadora o per un equip de recerca, en tots dos casos en consorci amb un centre o institut d'estudis local o comarcal i on quedi acreditada la vinculació de la persona investigadora amb l'entitat i la participació activa de l'entitat en el projecte proposat.

Només es pot presentar una sol·licitud per persona en qualsevol de les dues modalitats.

Web de la Xarxa Vives d’Universitats

Del 21/03/2024 al 03/04/2024

Ciències de la Vida – Ciències de la Salut – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura -Humanitats