Proyectos de investigación científica en la Red de Parques Nacionales 2024

De l'1 d'abril al 6 de maig de 2024

Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico - Parques Nacionales

Promoure un millor coneixement científic en matèries relacionades amb la Xarxa de Parcs Nacionals i el foment de la investigació científica.

Els projectes hauran de ser de recerca orientada a l'adquisició de nous coneixements científics aplicables als principis que orienten la naturalesa i la funció dels parcs nacionals, d’acord amb les línies indicades a l'Annex I.

Els projectes s'han de referir a un o més dels parcs nacionals inclosos a la Xarxa de Parcs Nacionals.

Els projectes tindran una durada de tres anys.

El pressupost disponible en aquesta convocatòria és de 1.484.460,93 €

Beneficiaris:

• Organismes públics de recerca
  • Universitats públiques i els seus instituts universitaris; centres privats de recerca i desenvolupament universitaris: universitats privades, els seus departaments o centres universitaris privats.
  • Entitats i institucions sanitàries públiques i privades sense ànim de lucre, vinculades o concertades amb el sistema nacional de salut i instituts de recerca sanitària acreditats.
  • Centres Tecnològics i Centres de Suport a la Innovació Tecnològica d’àmbit estatal.
  • Centres públics d’R+D+I, amb personalitat jurídica pròpia, que tinguin l’R+D+I com a activitat principal.
  • Centres privats d’R+D+I, sense ànim de lucre i amb personalitat jurídica pròpia, que tinguin definida l’R+D+I com a activitat principal.
  • Els agents d'execució del Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació pertanyents al sector públic i els centres públics de recerca agrària i alimentària de les comunitats autònomes, participants a la Comissió Coordinadora de Recerca Agrària INIA-CCAA (correspon als Ajuts per a contractes Ramón i Cajal (RYC) 2019).
  • Altres entitats de Dret públic

Investigadors principals:

• Els investigadors principals han de tenir el títol de doctor i tenir formalitzada, en el moment de la sol·licitud, una vinculació estatutària o contractual amb el centre, que cobreixi, almenys, tot el període dexecució del projecte.
  • Cap investigador principal de projecte no podrà figurar com a tal en més d'una sol·licitud de cada convocatòria, si bé hi podran participar com a membres de l'equip investigador d'un altre projecte.

BOE 72, de 22/03/2024

De l’01/04/2024 al 06/05/2024, a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Vida – Ciències de la Salut – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats