Becas de verano para la formación en desarrollo tecnológico

Del 3 al 16 d'abril de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Astrofísica de Canarias (IAC)

Vuit (8) beques per a la formació de recent titulats o titulades (curs 2022-2023 o posterior) o estudiants de màster universitari. La seva finalitat és la de formar aquests estudiants o recent titulats o titulades en el desenvolupament tecnològic associat a la investigació astrofísica. El programa és exclusivament de pràctica formativa sense que el programa comporti programa formatiu acadèmic o lectiu vinculat a estudis universitaris o formació professional La durada serà de tres mesos (entre juliol i octubre del 2024).

Estan destinades a titulats recentment de grau (curs 2022-2023 o posterior) o estudiants de màster universitari.

Els estudis universitaris requerits tindran les següents característiques:

• Titulacions acadèmiques:
    • Projectes A, B, C, E, F, G, H: enginyeries (electrònica, telecomunicació, industrial, informàtica, mecànica i automàtica o control i ciències física)
    • Projecte D: exclusivament estudiants de màster en tecnologies òptiques.
  • Nivell del títol acadèmic:
    • Projectes A, B, C, E, F, G, H: títol amb correspondència a nivell 2 del marc espanyol de qualificacions per a l’educació superior. RD 967/2014, de 21 de novembre, així com estudiants que estiguin cursant un màster oficial per a l'obtenció d'un títol corresponent a nivell 3 del meces
    • Projecte D: títol amb correspondència a nivell 2 del marc espanyol de qualificacions per a l’educació superior. RD 967/2014, de 21 de novembre, exclusivament per a estudiants que estiguin cursant un màster oficial per a l’obtenció dun títol corresponent a nivell 3 del meces.

BOE 81, de 02/04/2024

Del 03/04/2024 al 16/04/2024