Programa NEOTEC 2024 - Ayudas destinadas a nuevos proyectos empresariales de empresas innovadoras

Del 10 d'abril al 10 de maig de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Centro para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación

Els ajuts finançaran la posada en marxa de nous projectes empresarials, que requereixin l'ús de tecnologies o coneixements desenvolupats a partir de l'activitat investigadora i en què l'estratègia de negoci es base en el desenvolupament de tecnologia. Així mateix, es preval la incorporació de persones amb grau de doctor (d'ara endavant doctor/s) a l'empresa per reforçar les seves capacitats d'absorció i generació de coneixement.

Els ajuts es podran destinar a projectes empresarials en qualsevol àmbit tecnològic i/o sectorial. No obstant això, no s'adeqüen a aquesta convocatòria els projectes empresarials el model de negoci dels quals es base primordialment en serveis a tercers, sense desenvolupament de tecnologia pròpia. Tampoc no seran objecte d'ajut les iniciatives que no reflecteixin clarament al seu pla d'empresa la continuïtat en el desenvolupament de tecnologia..

Petites empreses innovadores, constituïdes com a màxim en els tres anys anteriors a la data de tancament del termini de presentació de sol·licituds d'ajut a aquesta convocatòria, amb un capital social mínim, o capital social més prima d'emissió o assumpció, de 20.000 euros, desemborsat íntegrament, i inscrit totalment al registre corresponent abans de la presentació de la sol·licitud.

BOE 84, de 05/04/2024

Del 10/04/2024 al 10/05/2024, a les 12:00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura