Premis BASF-ICIQ en Innovació i Emprenedoria - Premi BASF-ICIQ 2023 a la millor tesi doctoral

Del 16 de març al 3 de maig de 2023

BASF - Institut Català d’Investigació Química (ICIQ-CERCA)

L'objectiu del Premi BASF-ICIQ a la millor tesi doctoral en qualsevol ciència aplicada o en reptes de la indústria/innovació és el de reconèixer les tesis doctorals dins de l'àrea de la química amb un alt nivell de qualitat. El premi consistirà en un diploma i una dotació econòmica de 2.500 € (dos mil cinc-cents euros).

Haver llegit i defensat públicament la tesi doctoral en una universitat d'Espanya o Portugal durant els últims tres anys, des de l'1 de gener de 2020 fins al tancament de la present convocatòria.

Haver publicat un mínim d'un article en una revista científica reconeguda, derivat de la tesi doctoral i haver fet constar la filiació de la universitat en qüestió.

Pàgina web de l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ-CERCA)

Del 16/03/2023 al 03/05/2023 a les 14.00 hores (CEST)

Ciències Experimentals - Enginyeria i Arquitectura