Subvencions per a activitats que fomentin la recerca, la conservació i la difusió del patrimoni etnològic de Catalunya 2024

Del 12 al 30 d'abril de 2024

Departament de Cultura - Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural

El projecte d'activitats pot incloure actuacions d'acord amb la tipologia següent:

• Les activitats d'identificació, captació, assessorament i coordinació d'iniciatives i projectes d'interès etnològic, tant en l'àmbit territorial català com en l'àmbit temàtic específic de l'entitat.
  • Les activitats que estimulen i potencien la recerca etnològica a Catalunya o dins l'àmbit temàtic específic de l'entitat.
  • Les activitats i els projectes que fomentin el treball col·laboratiu entre entitats especialitzades en patrimoni etnològic.
  • Les activitats de difusió del patrimoni etnològic.

En el cas de projectes que comportin recerca etnològica, aquesta recerca s'ha de dur a terme d'acord amb els criteris marcats per la direcció general competent en matèria de recerca i protecció del patrimoni etnològic, que es poden consultar a http://bit.ly/1HUM046.

La quantia de la subvenció no pot superar el 70% del cost subvencionable del projecte ni la vuitena part de la dotació econòmica total de la convocatòria (500.000,00 euros).

Poden optar a aquestes subvencions:

• Els ens locals de Catalunya o les entitats que en depenen
  • Les universitats catalanes
  • Les fundacions i les associacions amb domicili social a Catalunya.

No poden optar a aquestes subvencions les federacions d'entitats.

DOGC 9140, d’11/04/2024

Del 12/04/2024 al 30/04/2024, a les 14.00 hores (CET)

Ciències Socials – Humanitats