Premis BASF-ICIQ en Innovació i Emprenedoria - Premi BASF-ICIQ 2023 a la millor patent

Del 16 de març al 3 de maig de 2023

BASF - Institut Català d’Investigació Química (ICIQ-CERCA)

L'objectiu del Premi BASF-ICIQ a la millor patent és el de reconèixer els avenços cientificotecnològics més rellevants que demostrin una activitat de transferència de coneixement, patentats a Espanya o Portugal en els darrers anys. El premi consistirà en un diploma i una dotació econòmica de 2.500 € (dos mil cinc-cents euros).

Que l'empresa, centre públic de recerca, universitat o persona física inventora d'aquesta patent tingui el seu domicili fiscal a Espanya o Portugal.

Que la patent en qüestió estigui centrada dins d'un àmbit tecnològic delimitat: processos químics sostenibles, economia circular i valorització de residus i/o biomassa, aproximacions químiques a l'energia renovable o materials.

Que la patent estigui ja publicada i presentada durant els últims 10 anys (per a patents d'OPIs i universitats) o en els últims 5 anys (per a patents d'empreses).

Pàgina web de l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ-CERCA)

Del 16/03/2023 al 03/05/2023 a les 14.00 hores (CEST)

Ciències Experimentals - Enginyeria i Arquitectura