Programa "Junta para la Ampliación de Estudios". Becas de introducción a la investigación JAE Intro 2024

Del 20 d'abril al 19 de maig de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Consejo Superior de Investigaciones Científicas

La iniciació d'estudiants universitaris a la carrera científica a les diferents àrees globals del CSIC (Vida, Societat i Matèria) mitjançant 300 beques per a estades de set mesos consecutius, que s'iniciaran el primer dia del mes una vegada resoltes les beques, i se'n gaudiran en els grups de recerca que desenvolupin la seva tasca a les diferents estructures de recerca (EI) amb què compta el CSIC, on es desenvolupa l'activitat científica i tècnica del CSIC, instituts de recerca, centres nacionals, plataformes temàtiques interdisciplinàries (PTI) i xarxes científiques. Propiciant una aproximació al coneixement dels problemes cientificotècnics d'actualitat i als mètodes utilitzats per resoldre'ls.

La quantia total de cada beca serà de 4.200 euros i serà abonada mensualment.

Persones físiques majors d'edat, de nacionalitat espanyola, els nacionals dels Estats membres de la Unió Europea i dels Estats signataris de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu, i estrangers, que reuneixin i acreditin els requisits següents en el moment de presentar la sol·licitud.

Requisits:

• Requisits generals:
    • No estar en possessió o en disposició legal d'obtenir un títol acadèmic de doctor/a.
    • No haver estat persona beneficiària d'una beca del programa JAE.
    • No haver gaudit d'un ajut per a un contracte de recerca.
  • Requisits Acadèmics: Podran ser sol·licitants totes aquelles persones que compleixin alguna de les següents condicions en el termini de presentació de sol·licituds:
    • Estiguin matriculades en un grau, títol universitari oficial, de 240 "European Credit Transfer and Accumulation System" (d'ara endavant ECTS), el curs acadèmic 2023-2024 i que tinguin almenys 180 ECTS o el 75% completats corresponents al grau que estiguin realitzant.
    • Estiguin matriculades en un grau, títol universitari oficial, d'almenys 300 ECTS el curs acadèmic 2023-2024 i que tinguin almenys 240 ECTS o el 80% completats corresponents al grau que estiguin realitzant.
    • Estiguin matriculades en un doble grau, títol universitari oficial, de 300 ECTS o més, en el curs acadèmic 2023-2024, i que tinguin almenys 240 ECTS o el 80% completats corresponents al grau que estiguin realitzant.Esten matriculades en un Màster Universitari oficial durant el curs acadèmic 2023-2024 o 2024-2025.
  • Requisits relatius a la nota mitjana mínima de l'expedient acadèmic:
    • Per als estudis a què s'apliqui el Reial Decret 822/2021, de 28 de setembre: Acreditar una nota mitjana de grau o llicenciatura, en una escala decimal de 0-10 i amb 2 decimals, igual o superior a:
      • 7,50 per a tots els àmbits del coneixement.
      • 6,50 per a estudis de doble grau que pertanyen als àmbits d'indústries culturals: disseny, animació, cinematografia i producció audiovisual; enginyeria elèctrica, enginyeria electrònica i enginyeria de la telecomunicació; enginyeria industrial, enginyeria mecànica, enginyeria automàtica, enginyeria de l'organització industrial i enginyeria de la navegació; enginyeria informàtica i de sistemes; enginyeria química, enginyeria dels materials i enginyeria del medi natural.
    • Per als estudis a què s'apliqui el Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre: Acreditar una nota mitjana de grau o llicenciatura, en una escala decimal de 0-10 i amb 2 decimals, igual o superior a:
      • 7,50 per a totes les branques de coneixement.
      • 6,50 per a estudis de doble grau i els graus pertanyents a branca del coneixement d'Enginyeria i Arquitectura.

BOE 96, de 19/04/2024

Del 20/04/2024 al 19/05/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats