Premis BASF-ICIQ en Innovació i Emprenedoria - Premi BASF-ICIQ 2023 per a persones emprenedores

Del 16 de març al 3 de maig de 2023

BASF - Institut Català d’Investigació Química (ICIQ-CERCA)

L'objectiu del Premi BASF-ICIQ en Emprenedoria és el de reconèixer la trajectòria i esforç d'empreses joves amb un gran potencial dins l'àmbit de la química. El premi consistirà en un diploma i una dotació econòmica de 4.000 € (quatre mil euros).

L'empresa ha d'estar constituïda com a persona jurídica amb ànim de lucre (S.A, S.L, Societat Laboral, Cooperatives, Societat Civil) i tenir domicili fiscal a Espanya o Portugal.

Haver iniciat la seva activitat dins dels últims 5 anys (a partir del dia 1 de gener del 2018).

Tractar-se d'una petita o mitjana empresa. Les considerades com a "grans empreses" segons la Comissió Europea seran excloses del procés de selecció.

Pàgina web de l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ-CERCA)

Del 16/03/2023 al 03/05/2023 a les 14.00 hores (CEST)

Ciències Experimentals - Enginyeria i Arquitectura