Premio a la Investigación Jesús Serra. Nutrición, Alimentación y Salud. Investigación básica

Del 3 d'abril al 7 de juny de 2024

Fundación Occident

Les investigacions considerades es poden fer en qualsevol dels camps d'activitat següents:

• Nutrició clínica,
  • Metabolisme,
  • Epidemiologia,
  • Genètica i biologia molecular
  • Ciència i tecnologia dels aliments,
  • En general, investigacions biomèdiques amb intersecció amb la nutrició.

Tenen una dotació econòmica total de 100.000€ bruts, que es reparteixen entre les dues categories, bàsica i clínica, amb 50.000€ per a cadascuna.

Personal investigador de qualsevol nacionalitat que faci més de tres anys que treballin a Espanya i que no hagin complert 46 anys el dia de tancament d'aquesta convocatòria: 7 de juny de 2024.

Les persones candidates podran superar els 46 anys d'edat en cas que hagin interromput temporalment la seva carrera a conseqüència del naixement o adopció de fills/es, i de tenir-ne cura durant els primers mesos de vida.

Les persones candidates han de ser proposades pels seus caps de projecte o persones rellevants vinculades a universitats, hospitals o centres de recerca a Espanya.

Només s'admet una candidatura per persona en qualsevol de les dues categories.

Pàgina web de la Fundación Occident

Del 03/04/2024 al 07/06/2024

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida - Ciències de la Salut - Enginyeria i Arquitectura