Becas para la formación especializada en materia de seguridad nuclear y protección radiológica

Del 15 de maig a l'11 de juny de 2024

Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico - Consejo de Seguridad Nuclear

Beques de formació en matèria de seguretat nuclear i protecció radiològica del CSN

La durada inicial és de dotze mesos i es pot prorrogar. No obstant això, en cap cas la durada total de cadascuna de les beques concedides no pot excedir dos anys.

Cada beca estarà dotada amb una quantia bruta anual de 18.360 euros abonades a 12 pagues de 1.530 euros bruts.

Persones físiques que compleixin els requisits establerts:

• Ser major d'edat, de nacionalitat espanyola, o de nacionalitat dels Estats membres de la Unió Europea o dels signataris de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu, sempre que tingui perfecte domini, parlat i escrit, de l'espanyol en el moment de sol·licitar la beca.
  • Posseir titulació superior universitària o títol de grau, requerida a l’annex I de la convocatòria per a cada perfil de beca.
  • Haver finalitzat els estudis conduents a l’obtenció del títol que correspongui en els sis anys anteriors a la publicació de la convocatòria. En cas de tenir finalitzats estudis de postgrau, com a doctorat o màster oficial, el requisit de lapartat anterior serà daplicació a aquests estudis.
  • No tenir una beca actualment ni haver tingut beca anteriorment al Consell de Seguretat Nuclear.

BOE 117, de 14/05/2024

Del 15/05/2024 al 11/06/2024

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida - Ciències de la Salut - Enginyeria i Arquitectura